Zamieszczone przez idas
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez idasA tak odpala nowe 1.4 140KM
Volkswagen Golf VII 1.4 TSI 122 BHP
przecież G7 na początku produkcji też miał CAXAkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
idas, ale CHPA i CAXA to nie te same silniki - pasek vs. łańcuchkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Poczekajmy jak temperatury spadną poniżej 10 °C. Wtedy dopiero będzie terkotanie
U mnie dziś rano było 11°C i terkocik "książkowy"2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
A ja zgłosiłem, stał prawie tydzień w ASO i nic się dzieje po wymianie oleju. Normalnie cud.
Większy problem mam z lakierem, który jest oszczelany jakby z poligonu wyjechał.
Każdemu lakiernikowi, któremu pokazuje to jest nieźle zdziwiony, że w aucie które ma 100kkm są takie zniszczenia.
Zderzak, maska oba błotniki i słupki do malowania. Od kamieni odchodzi klar w niektórych miejscach. Na dachu przy szybie ok. 1 cm odprysk do blachy.
Panowie - gówno nie lakier.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piocielA ja zgłosiłem, stał prawie tydzień w ASO i nic się dzieje po wymianie oleju. Normalnie cud.
Większy problem mam z lakierem, który jest oszczelany jakby z poligonu wyjechał.
Każdemu lakiernikowi, któremu pokazuje to jest nieźle zdziwiony, że w aucie które ma 100kkm są takie zniszczenia.
Zderzak, maska oba błotniki i słupki do malowania. Od kamieni odchodzi klar w niektórych miejscach. Na dachu przy szybie ok. 1 cm odprysk do blachy.
Panowie - gówno nie lakier.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CelaZamieszczone przez piocielA ja zgłosiłem, stał prawie tydzień w ASO i nic się dzieje po wymianie oleju. Normalnie cud.
Większy problem mam z lakierem, który jest oszczelany jakby z poligonu wyjechał.
Każdemu lakiernikowi, któremu pokazuje to jest nieźle zdziwiony, że w aucie które ma 100kkm są takie zniszczenia.
Zderzak, maska oba błotniki i słupki do malowania. Od kamieni odchodzi klar w niektórych miejscach. Na dachu przy szybie ok. 1 cm odprysk do blachy.
Panowie - gówno nie lakier.
Komentarz
-
-
Cela, Gratuluje dwa posty więcej... Jakbyś śledził wątek to byś wiedział, że pierwsze zdanie ma dużo wspólnego. A tak poza tym to był objaw irytacji i niezadowolenia z zakupu.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Dorzucę kolejne trzy grosze: mój "problem z rozrządem 1.4 tsi" właśnie się rozwiązuje poza aso, jutro mam odebrać autko. Rozrząd hałasuje od okolic 54tys km, teraz ma 90kkm i jeszcze nie pi*rdolnął, ale postanowiłem już go wymienić dla świętego spokoju.
Zamieszczone przez idasA tak odpala nowe 1.4 140KM http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GBFAz_fxPAM
Ktos wie skad ta "kosiarka" na poczatku?
edycja - autko już po naprawie
Odzyskałem samochód z kilkoma wyjaśnieniami mojego problemu. Po pierwsze, kupiłem komplet części z listy z wątku i wygląda na to, że niepotrzebnie kupowałem ten najdroższy nastawnik, gdyż wg Pana Andrzeja wyglądał ok i spokojnie pojeździłby z 50-60kkm. No, ale trudno - wymieniłem wszystko i jestem spokojny. Wg niego spierniczony był tylko łańcuch, nie wiem na ile dokładnie się wyciągnął, gdyż sprawdzana była różnica w odległości odsunięcia prowadnicy łańcucha od nastawnika w wersji ok i patologicznej, wynosiła ona 7mm. Łańcuch ponadto można było wyginać we wszystkie strony.. jedna konkluzja - ch*jowa jakość, po prostu wada fabryczna. Co ciekawe, wg mechanika, silnik mógł chodzić nierówno i więcej palić, natomiast łańcuch nie ma prawa przeskoczyć pomimo wyciągnięcia, chyba że doszłoby do jego zerwania.
Ponadto sprawdzony stopień kompresji i jest równiutko na wszystkich cylindrach, silnik w świetnej kondycji. Mam zielone światło dla niecnych planów, Robaczek dostanie wirusa na czwarte urodziny :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Ludzie to potrafią głupoty pisać:
i cytat z artykułu:
"Tak właśnie było z jedną z głośniejszych wpadek ostatnich lat – ekstremalnie nietrwałymi łańcuchami rozrządu w volkswagenowskich silnikach 1.4 TSI. Problem nie wystąpił w prototypach, nie odnotowali go dziennikarze w czasie niezależnych testów, nie dotyczy on też aut flotowych, które pokonują kilkadziesiąt tysięcy kilometrów rocznie. Dotknięci są głównie ci użytkownicy, którzy korzystają z aut sporadycznie i jeżdżą na krótkich trasach.
Źródeł problemu jest kilka – od słabo wykonanego łańcucha aż po wadliwy napinacz. Właśnie temu ostatniemu szkodzą krótkie przebiegi. Przez pierwszą chwilę po uruchomieniu silnika działa on zbyt słabo, a luźny łańcuch piłuje wszystko, co ma w swoim zasięgu. Po chwili jednak sytuacja się normalizuje. Jeśli jednak auto jeździ na krótkich trasach, czyli w stosunku do przebiegu występuje dużo uruchomień, to silnik może się nadawać na złom już po 30-40 tys. km. W testach, w których auta niemal nie stygną, coś takiego nie wyjdzie!2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrsonTSIa czemu nie ASO bez pomocy Skody cena od 2600 do 3000 w KRAKOWIE
lub z dofinansowaniem SAP - 1000 - 1500 zł ?
Komentarz
-
-
Witam, jestem po wymianie nastawnika (wariatora), koszt duży ale jestem pełni szczęścia, po dwóch tygodniach jazdy zero terkotania. Tak jak się potwierdziło moje wcześniejsze spostrzeżenia, problem wydaje się rozwiązany. Pamiętajcie, tylko wymiana łańcucha z wariatorem da sukces, sam łańcuch nic nie pomoże. pozdrawiam.Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
Była:
Jest:
1) Octavia 1,4 TSI
jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis
Komentarz
-
Komentarz